Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 21

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 22

Warning: mysql_query(): Unable to save result set in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 31

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/stats.php on line 32
 Railgallery - Řada 380 popvé v čele vlaku s cestujícími

Řada 380 popvé v čele vlaku s cestujícími

Tak je to konečně tady! Nová třísystémovka z plzeňské Škodovky konečně vyjíždí na trať s cestujícími. Vlajková loď ČD nese označení 380 a od 15.12.2010 budeme vídat tuto lokomotivu na některých vlacích vyšší kvality.

PRAHA 15.12.2010 První den svého provozu na ČD a další fázi zkušebních jízd zahájila lokomotiva 380 008, která byla nasazena na zpožděný EC Hungaria. Původně, jak bylo oznámeno v tiskové zprávě měla být nasazena na IC 571 Zdeněk Fibich do Břeclavi.380 008 - 3 se chystá ke své první jízdě s cestujícími na vlaku EC Hungaria. Foto Vít BukačUplynuly více jak dva roky od chvíle, kdy byla tato lokomotiva představena na okruhu v Cerhenicích než se lokomotiva dostala do čela vlaku s cestujícími. Po dlouhých a náročných testech na Cerhenickém okruhu byly vyrobené a zprovozněné lokomotivy zapůjčeny ČD Cargo, kde najezdily tisíce kilometrů s nákladními vlaky. Zprvu byl nutný doprovod jiné, již osvědčené lokomotivy. Zpravidla ř. 363.380 008 - 3 Ve službách ČD Cargo s nákladním vlakem poblíž Říkovic. Foto: Vít BukačK plnému nasazení řady 380 na ČD je ještě dlouhá cesta. Zkušební provoz je zatím omezen na trasu Praha – Břeclav. Na Pražském hl. nádraží se může pohybovat jen po některých kolejích. Její omezení se týká provozu na střídavé napájecí soustavě kde na tratích 140, 170, 190, 200, 201, 250, 260, 300 a 330 nesmí používat rekuperativní brzdění a na tratích 220 a 225 nesmí jet jako činná vůbec. Ve stejnosměrné soustavě se může pohybovat relativně s malými omezeními. A to jsme nepřekročili hranice. K provozu musí být schválena také na tratích sousedních států, aby tak naplnila své poslání a nahradila v čelech EC/IC vlaků starší lokomotivy ř. 371, Slovenské lokomotivy ř. 350 a Rakouské „Taurusy“ 1216.2.

Text: Vít Bukač, Foto Vít Bukač a Pavel Dokoupil

 

380 008 - 3 V čele Hungarie poblíž Babic nad Svitavou. Foto: Pavel Dokoupil380 008 - 3


<Starší | tento článek | Novější>

Napsáno: 22. 12. 2010, 00:07 | Přečteno: 9135x | Kategorie: Aktualita | Napsal: admin |

Komentáře: 1

Deprecated: Function ereg_replace() is deprecated in /var/www/clients/client251/web255/web/beta/inc/func.php on line 407
.:. inghor
No co jiného než popřát Modroočku co nejvích naježděných kilometrů a bez problému :-)
Odpověď | 2011-01-04 10:33:09
Přidej komentář
Jméno
Kontrola Zadejte číslo pět
Text

:-)
:-D
:-(
|-/
:-[]
;-)
8-|
8-o
Tlustě | Podtržené | Kurzíva  | zdroják | odkaz
  • Pro odeslání zprávy můžete použít klávesovou zkratku Alt+S. (Podporují jen některé prohlížeče)
  • HTML znaky budou převedeny na entity.
  • Vyjadřujte se tu jako doma, ať víme jak to u Vás vypadá.
  • Odkazy začínající http:// budou automaticky převedeny na odkazy , nepoužívejte však v jednom příspěvku více jak 3 - to dělají jen spam roboti:-)