T 679.1600 + T 679.1578
Klikněte pro zobrazení větší fotografie.

pantograf



Registrovaný: Červen 2007
Bydliště: Praha 5
Příspěvků: 2,467
Galerie uživatele
poslední "vápenec" v režii ČD Cargo vedený jako rozlučka dvojicí sergejů přijíždí do žst. Řevničov
· Datum: 9.10.2012 · Zobrazení: 3629· Trať: CZ 120 - Praha - Kladno - Rakovník· Datum pořízení: 30.6.2012 ·
Rozlišení fotografie: x Značka fotoaparátu:
Model fotoaparátu: Citlivost ISO:
Čas uzávěrky: Použitá clona:
Ohnisková vzdálenost:
Lokomotivní řada: 781 T 679.1


« další ·
Kopie_-_Rumcajs.JPG
<<
gwr--12_6-2013.jpg
<
T_679_1600_T_679_1578_v_penec_evni_ov.jpg
·
TGV_512_Luxembourg_Centre_Gare.jpg
>
242-253-5-_-263-002---8-_-362-.jpg
>>
· další »

PROST

Registrovaný: Listopad 2012
Bydliště: Hlučín
Příspěvků: 25
19.6.2013 23:48

Parádní vlak na parádním nádraží. Dobrá práce.
Balwan

Registrovaný: Červenec 2007
Bydliště: Kralupy pod Vltavou
Počet fotek: 189
Příspěvků: 4,082
12.10.2012 15:08

ta živost je podle mě o něčem jiném, kdyby bylo tolik vlaků co dřív, jen s tím rozdílem, že bude vše vozit to, co jezdí dnes, tedy ty vysavače, tak je ta dráha živá pořád Smile
pantograf

Registrovaný: Červen 2007
Bydliště: Praha 5
Počet fotek: 470
Příspěvků: 2,467
11.10.2012 23:26

Jo Pavle, to je tou dobou. Stali se z nás unijní cimprliši. Pamatuju beztlumičové sergeje z Benešova na Tábor a Veselí, to byly zvukové kulisy. Nejdříve se třásla země a pak se po době objevil vlak. Ono je dnes vůbec vše jinak. Z dráhy se ztratily nejen lidé, ale také zvuky. Nejen, že na 40 km trati nepotkáš živáčka, ale ty tam jsou dunivé zvuky ponorkových motorů v sergrjích, mizí zvuky ČKD šesti a dvanáctiválců, mizí řev převodovek stykačových elektrik atd. Místo toho máme reko brejle, které mají zvuk puštěného vysavače a kvílení unipulzů v elektrikách. Pro mě již to není živá dráha, ale komerční moloch...
Pavel Dokoupil

Registrovaný: Červenec 2007
Bydliště: Brno
Počet fotek: 423
Příspěvků: 1,768
10.10.2012 19:46

V době, kdy podobné soupravy brousily koleje, nebyli lidi nějak tak citliví jako teď. Do osmnácti let jsem bydlel v Modřicích (trať 250), kde jsme měli 40 metrů za barákem vjezdové návěstidlo, a když tam čekal sergej s nákladem, pěkně nám vibrovalo a drnčelo sklo v kredenci. Dalších skoro deset let jsem bydlel ve Šlapanicích u trati 340, kde jsme měli koleje ještě blíž, sergeje jezdily dvojmo a do stoupání na Slatinu za to pěkně braly. Sotva se rozplynul smrad, především spáleného oleje, už jel další...
Dnes, když vidím, jak si lidi na perónu při dojezdu soupravy hromadně ucpávají zvukovody, myslím si, že jsme nějací cimprlich, tedy změkčilí Wink
vtou

Registrovaný: Červen 2008
Bydliště: severozápad = karlovarsko
Příspěvků: 1,349
9.10.2012 18:42

To je parádní souprava. Hezky se vzpomíná na dobu, kdy tady podobné soupravy brousily pravidelně koleje. A to burácení motorů, to byla paráda. Pravda, že lidé žijící u tratě už tak nadšení nebyli.Wink

Powered by: PhotoPost PHP
Copyright © 2007 All Enthusiast, Inc.